"אין לנו סיעתא דשמיא": הפוליטיקאי החרדי הבכיר בגילוי לב

    מהדורת הבוקר 3 Comment on "אין לנו סיעתא דשמיא": הפוליטיקאי החרדי הבכיר בגילוי לב

    הפרשן אבי בלום במהדורת הבוקר: "שמעתי מדרעי משפט מדהים שמסביר גם למה הוא לא שש לחזור לממשלה – 'אני לא יודע מה קורה אבל לממשלה הזו אין סיעתא דשמיא'. שום דבר לא הולך בממשלה הזאת. הכל נתקע"

    אבי בלום צילום: קול חי
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן אבי בלום, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) וחשף: "שמעתי מדרעי משפט מדהים שמסביר גם למה הוא לא שש לחזור לממשלה – 'אני לא יודע מה קורה אבל לממשלה הזו אין סיעתא דשמיא'. שום דבר לא הולך בממשלה הזאת. הכל נתקע. אם לא ידעו לדאוג לכך שתהיה התניה ברורה שהכסף עובר לאברכים זה כישלון של הפוליטיקאים. הלכנו לבחירות בשביל לדחות את הבחירות לרבנות?"

    בלום סיפר: "ישב השר יואב בן צור במשרד העבודה עם מנהלי הסמינרים על שילובם בתכניות מתוקצבות. הוא אמר להם – אם אני לא אראה מראש שאתם מפחיתים את שכר הלימוד אתם יכולים לקום וללכת ואני כבר אמצא את הדרך להעביר את זה להורים".

    על עדות מילצ'ן במשפט נתניהו: "אצל טלנסקי (משפט אולמרט) מדובר היה בכסף מזומן וכאן במתנות מתכלות. היחידה שקיבלה מתנות שאינן מתכלות זו שרה נתניהו שהיא לא ביבי וגם מילצ'ן העיד שהיא גם נתנה מתנות. מכל זה אני מגיע למסקנה שמילצ'ן לא אמר מילה אחת בלי שהוא קיבל תדרוך מפורט מיועציו המשפטיים. הוא גלגל חבל הצלה לא רע להגנה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כי בוטחים בש’’ס וג’ במקום בהקב’’ה!!!!!!

      תפסיקו לבטוח באדם!!!

      אין לו תשועה!!!!

      לפנות רק להקב’’ה!!! רק ממנו לבקש!!!!

      ולפעול בשטח – – אך ורק לפי הגדרים של ה’חובות הלבבות’.

    2. 2

      לפני הגאולה מבינים שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים- בקורונה נסדק האמון ברופאים. ועכשיו זה השופטים והמשטרה, כמובן התקשורת ואפילו הצבא. ונזעק אל ה'!

      1. חשבנו שקיבלנו 64 ’משיחים’.
        האמת – אפילו לא אחד.

        צריך לצפות למשיח אמת. ולא ליהנות ממנעמי הגלות